Sponsorowanie sportu
Na reklamę firmy wydają krocie. W końcu to ona ma zapewnić im rzesze przynoszących zyski klientów. Pojawiające się w telewizji spoty, bilboardy, ulotki czy reklama radiowa to tylko część z możliwych sposobów. Jednym z najskuteczniejszych ale zarazem najdroższych sposobów na zaskarbienie sobie uwagi klienta jest sponsorowanie sportu. Wiąże się to z dużym nakładem finansowym, ale kto z prawdziwych kibiców nie doceni firmy, której logo widnieje na koszulkach ukochanej drużyny, sportowca, czy biało – czerwonej koszulce narodowej. Niemałe znaczenie mają także telewizyjne reklamy, w których przedsiębiorstwo zaznacza swój udział w finansowaniu sportu. Wyniki pokazują, że sprzedaż produktów znacznie wzrasta w przypadku zastosowania tej formy reklamy. Niestety mogą sobie na nią pozwolić tylko największe firmy, które dysponują wielkim kapitałem. Mimo to lokalni przedsiębiorcy mogą wspomóc drużynę młodzików działającą w ich mieście czy dofinansować budowę Sali gimnastycznej przy szkole i powiesić w tym miejscu swój baner.