Jesteś tutaj: bankowe-kredyty-dla-firm.pl > Ekonomia > Reklama dźwignią handlu

Chwilówka to pułapka

Telewizyjne i internetowe reklamy przedstawiające zadowolonych klientów nakłaniają do wzięcia chwilówki. Pożyczka jest reklamowana jako sposób na wszelkie dziury w budżecie, rekomendowana osobom chcącym zakupić drobną rzecz. Szybka i przyjemna. To coś czego potencjalny klient mógłby oczekiwać. Niestety reklamy nie wspominają już o ukrytych kosztach związanych z wzięciem chwilówki, nie pokazują nam tego, że jakby nie patrzeć pożyczoną kwotę będziemy musieli zwrócić w krótkim terminie, a spóźnienie się z wpłatą zazwyczaj wiąże się z naliczeniem ogromnych odsetek. Chwilówka choć wydaje się naprawdę fajną opcją niestety nie ma nic wspólnego z reklamowanymi na szklanym ekranie sytuacjami. W większości przypadków kończy się płaczem, bo zdecydowana większość osób, które korzystają z takich ofert jest w ciężkiej sytuacji materialnej, a pieniądze pozyskane z tego źródła są jedynym ratunkiem. Nieświadomi haczyków zapisanych na umowie drobnym druczkiem pogarszają swoją już nienajlepszą sytuację.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.